Onze werkwijze
Intern
HOB -Elke eerste maandag van de maand houden we een eigen HOB vergadering, behalve wanneer de noodzaak ontbreekt zoals in de zomermaanden.
Statutair is vastgelegd, dat we tweemaal per jaar een Bestuursvergadering beleggen. waarvan de notulen worden ondertekend.
In het voorjaar vindt er een Algemene Ledenvergadering plaats , indien noodzakelijk ook in het najaar. De voorzitter roept de vergaderingen bijeen.
Contacten met Woonstede, De Gemeente Ede en de Raad van Commissarissen
Bij Woonstede worden we ongeveer 6xper jaar uitgenodigd voor een Bestuurs-Overleg (BO). Aan ons worden agendapunten opgevraagd, de voorzitter bezoekt de vergaderingen, een tweede bestuurslid is welkom. Daarnaast vindt er een maal per jaar een informeel overleg plaats, het zogenaamde “benen op tafel”overleg.
Met de Raad van Commissarissen vindt 1 x per jaar een vergadering plaats bij Woonstede. De wens is om het contact te verstevigen, omdat twee commissarissen door de huurdersorganisaties worden gedelegeerd.
Bij de gemeente Ede vindt er ongeveer 6 keer per jaar een Ambtenaren-Overleg (AO) plaats, ter voorbereiding van de prestatie afspraken.
Mogen wij ons aan u voorstellen?
Wij zijn de Huurdersorganisatie Bennekom (HOB).
Sinds februari 2022 heeft de HOB een website, het is een belangrijk platform om met onze leden contact te onderhouden. Via nieuwsbrieven of blogs hopen wij meer interactie met huurders te creëren.
Per 1 januari 2025 bestaat het bestuur van de HOB uit:
Secretaris: mevr. Y. Eykenaar
Penningmeester: mevr. M. van den Top
Algemeen bestuurslid: Dhr. A. van Zwetselaar
Voorzitter: Dhr. M. Bogerd.
Er is nog ruimte voor een 5e bestuurslid. Wij zoeken iemand m/v met bestuurservaring, die indien nodig andere bestuursleden kan vervangen. U kunt ons bereiken via ons e-mailadres secretariaat@hobennekom.nl